كارت كارت

دلتنگستان

لايه باز كارت ويزيت 21

فروشگاه پروژه - لايه باز كارت ويزيت 21

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

لايه باز كارت ويزيت 21

 

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1398/12/18  ساعت: ۰۶ توسط:deltangestan :

معرفي و بررسي 4برند برتر شيرآلات در ايران

معرفي و بررسي ? برند برتر شيرآلات در ايران

    در سال هاي اخير صنعت شيرآلات ايراني به يكي صنايع مهم ايران تبديل شده است و از نظر كيفيت و طراحي ظاهري پيشرفت فوق العاده ايي داشتند . ميتوان با افتخار ادعا كرد كه در حال حاضر تعدادي از شيرآلات ايراني قدرت قابل توجهي در مقايسه با محصولات خارجي دارند.

البته ناگفته نماند كه بسياري ازتوليدكنندگان شيرآلات ايراني در محصولات خود از كارتريج و قطعات خارجي استفاده مي كنند؛ اما در نهايت اين مساله منجر به توليد شيرآلاتي شده كه هم كيفيتي مشابه شيرآلات خارجي دارند و هم با قيمت ارزان‌تري به فروش مي‌رسند. در اينجا به معرفي و بررسي 4 برند شيرآلات برتر ايران شامل شيرآلات شودر، شيرآلات قهرمان، شيرآلات كلار و شيرآلات راسان  ميپردازيم.

 

ليست بهترين شيرآلات ايراني

در هر موضوعي معرفي بهترين‌ها قطعي و ??? درصد نيست. چه بسا اين ليست در آينده تغيير كند و برند جديدي جاي يكي از مارك‌هاي قبلي را بگيرد. كالاي ساختماني چلونگر با حدود نيم قرن سابقه فعاليت در زمينه تاسيسات، لوله و اتصالات و شيرآلات ساختماني و ارتباط با اكثر توليدكنندگان و مصرف كنندگان و با بررسي آمار موجود، اين ليست را براساس فاكتورهاي كيفيت، طراحي ظاهري، خدمات پس از فروش و تجربه مصرف كنندگان تهيه كرده است. البته در بازار هم نام اين برندها بيش از ساير شيرآلات بهداشتي ديگر به گوش ميرسد و قطعا اين محبوبيت تصادفي به دست نمي آيد.

شيرالات قهرمان

  1.  شيرآلات بهداشتي شودر

شركت شيرآلات شودر از سال ???? در زمينه توليد و عرضه شيرآلات ايراني مشغول به كار شده است. گروه شودر تاكيد زيادي روي توجه به جزئيات دارند و در نتيجه‌ي اين توجه به طراحي، تكنولوژي و نياز مشتريان توانسته‌اند رضايت حداكثري مصرف‌كنندگان را كسب كنند. تنوع طراحي محصولات شودر بسيار بالا و شامل انواع شيرآلات از جمله شير ظرفشويي شودر، شير حمام شودر، شير روشويي شودر و شير توالت شودر در رنگ‌هاي متنوع كروم، كروم مات، سفيد كروم، شيري كروم، طلا و طلا مات، مشكي و … است.

در ميان شيرآلات شودر مدل هاي دانته شودر، بيزانس شودر، اروپا شودر و يونيك شودر جز پرفروش ترين شيرآلات بهداشتي شودر به شمار ميرود.

 

  1.  شيرآلات بهداشتي قهرمان

شركت شيرآلات قهرمان از قديمي ترين توليد كنندگان شيرآلات ميباشد كه در سال ???? تاسيس شده است. احتمالا همه شما براي يك بار هم كه شده نام برند قهرمان به گوشتان خورده است. محصولات اين كارخانه، با بهره گيري از نيروهاي متخصص و ماشين آلات روز دنيا توليد شده و همچنين داراي استانداردهاي بين المللي ميباشد امروزه بخشي از محصولات درخشان به بيش از ?? كشور جهان صادر مي‌شود و نقش بسزايي در صنعت ايران داشته است. اگر قصد خريد از اين برند را داريد نگران قيمت و تنوع محصولات نباشيد. شما عزيزان ميتوانيد ست شيرآلات قهرمان شامل : شير ظرفشويي قهرمان، شير حمام قهرمان، شير روشويي قهرمان، شير توالت قهرمان و همچنين شير روشويي پايه بلند قهرمان را در مدل هاي مختلف اي مارك و با قيمت مناسب در فروشگاه اينترنتي كالاي ساختماني چلونگر با اطمينان كامل خريداري فرماييد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1398/11/19  ساعت: ۲۰ توسط:deltangestan :

مزاياي ارسال آگهي اينترنتي در مقابل تبليغات سنتي

مزاياي ارسال آگهي اينترنتي در مقابل تبليغات سنتي و قديمي بسيار زياد مي باشد.
از نظر هزينه، ميزان دسترسي، بازاريابي، گستردگي و حتي فروش و تجارت، اينترنت و درج آگهي اينترنتي بسيار بهينه تر و مناسب تر مي باشند.
در تبليغات سنتي و قديمي هزينه بسيار بالا است و محدوديت هايي وجود دارد كه نمي توان آن را ناديد گرفت. بطور مثال براي اينكه در سطح يك شهر از روش سنتي تبليغاتي استفاده كنيد، بايد زمان بسياري صرف كرده و بسيار هزينه كنيد تا تبليغات انجام شود.
اگر بخواهيم واقع بينانه نگاه كنيم، ديگر تبليغات سنتي اثر بخش نيستند. در اين نوع تبليغات حداقل بايد شما يك كارت ويزيت، كاتالوگ، بروشور، پوستر چاپ كنيد كه در آن تبليغات خود را درج كرده باشيد.
سپس اقدام به پخش آنها كنيد و هيچ تضميني نيست كه همه توجهي به كاتالوگ، بروشور و يا كارت چاپ شده كنند.
اين نكته هم بهتر است يادآور شويم كه در بازاريابي، فقط بازارياب هاي مبتدي هستند كه از كاتالوگ و بروشور استفاده مي كنند. ولي يك بازارياب حرفه اي قابليت اين را دارد كه خودش توضيحات محصول را ارائه دهد.
اما در درج آگهي اينترنتي، در كمترين زمان با مناسب ترين هزينه آگهي شما در هر نقطه اي قابل رويت خواهد بود و محدود به زمان و مكان نيستيد. در هر زماني مي توانيد آگهي خود را نشر دهيد و تاثير آن را مشاهده كنيد.



مزاياي درج آگهي اينترنتي:

در تبليغات اينترنتي، درج آگهي بصورت هدفمند و صورت مي گيرد. كاربران و مخاطبيني كه تبليغات را مشاهده مي كنند و يا دنبال كالايي هستند، مي دانند كه به كدام سايت ها مراجعه كنند يا در سايت هاي درج آگهي به كدام دسته بروند.
اين مزيت كه بازديد كنندگان بهينه شده باشند از مزايايي درج آگهي اينترنتي مي باشد كه به هيچ وجه در بازار سنتي اين فيلتر يافت نمي شود.
درج آگهي در سايت آگهي-كالا به صورت رايگان و ويژه و برجسته صورت ميگيرد و تنها آگهي هاي ويژه شامل هزينه مي باشند .

مزاياي درج آگهي ويژه و برجسته نسبت به آگهي رايگان بصورت زير مي باشد:

اعتماد بيشتر كاربران به آگهي هاي ويژه و برجسته
درج آگهي ويژه و برجسته باعث مي شود تا بازديدكنندگان اعتماد بيشتري به آگهي شما كنند. زيرا درج آگهي ويژه و برجسته به معناي آن است كه آگهي دهنده از خدمات و كالاي خود اطمينان كافي دارد و براي جلب نظر بازديدكنندگان و مشتريان واقعي حاضر به پرداخت وجه آگهي خود شده است.

آگهي هاي ويژه بسيار بيشتر از آگهي هاي رايگان ديده مي شوند زيرا در مكان هاي زير قابل مشاهده مي باشند:

در صفحه اول سايت بصورت رندوم و با اولويت بيشتر
در صفحه اول گروه مرتبط با آگهي
در صفحه اول زير گروه هاي مرتبط با آگهي
در كنار تمامي آگهي هاي رايگان موجود در آن گروه، در بلوك آگهي هاي ويژه مرتبط

مزاياي تبليغات در فضاي اينترنت:

هر رسانه تبليغاتي كاركردهاي خاص خود را دارد اما تبليغ در فضاي اينترنت داراي چند امتياز ويژه است :
بخش عمده اي از مديران، كارشناسان، بازرگانان و ساير فعالان كليدي عرصه تجارت، اين رسانه را به عنوان منبع شماره يك خود مي شناسند.

بازخورد و نتايج تبليغات اينترنتي به طور دقيق قابل اندازه گيري و تجزيه و تحليل است. دليل اين امر وجود اعداد و ارقام دقيق از ميزان مشاهده و كليك تبليغات اينترنتي توسط ابزارهاي اين كار است.
و با وجود چنين مزاياي مهمي عملا به نسبت ساير رسانه ها ارزانتر است.

مزاياي تبليغات در سايتهاي آگهي و نيازمنديها:



در ميان انواع تبليغات اينترنتي، تبليغ در سايتهاي آگهي و نيازمنديها ، بويژه در ايران، داراي امتيازات خاص خود مي باشد:
آگهي دهنده كنترل و مديريت مستقيم آگهي هاي خود را در يك فضاي كاربري نسبتا ساده در دست دارد.
كاربران اين سايت ها دقيقا مشترياني هستند كه نياز به خريد در آنها قطعي شده و به جستجوي منبع خريد خود هستند و آگهي ها را با هدف خريد بررسي مي كنند.
وجود مجموعه اي از آگهي هاي به هم مرتبط و ساختار نسبتا ساده اين سايتها، باعث حفظ طولاني مدت مشتري در سايت شده و احتمال مشاهده هر آگهي را بالا مي برد.
معمولا براي سايتهاي معتبر به دليل حجم ترافيك بالا مورد توجه موتورهاي جستجو بوده و آگهي هاي آنها به خوبي توسط موتورهاي جستجو ثبت شده و در نتايج جستجوي آنها ظاهر مي شوند.

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1398/9/15  ساعت: ۰۶ توسط:deltangestan :