تبليغات تبليغات

دلتنگستان

تابلويي كه براي سردرب فروشگاه

تابلوسازي

تابلويي كه براي سردرب فروشگاه يا شركت شما تهيه و نصب ميشود ،شناسنامه كاري شما به حساب مي آيد. بايد حداكثر دقت لازم را داشته باشيد كه مناسب و هماهنگ با لوگو و نام تجاري و صنف مربوطه شما باشد. تابلو هاي تبليغاتي به طور كل شامل تابلوهاي حروف برجسته، تابلو لايت باكس،تابلو نئون پلاستيك ،تابلو چلنيوم ،تابلو كامپوزيت ، تابلوساين،حروف برنجي ،حروف برجسته پلاستيكي حروف استيل ،تابلو ديجيتال،حروف فلزي ،تابلو پلكسي و تابلو فلكسي فيس مي باشد.

اين نوع تابلوها كه امروزه يكي از مدرن ترين و پر كاربرد ترين تابلوهاي تبليغاتي موجود به شمار مي رند ، از دو جزء تابلو كامپوزيت و حروف برجسته چلنيوم تشكيل شده اند. جالب است بدانيد كه چلنيوم در واقع نام نوعي فلز است كه سازندگان اين تابلوها از آن براي ساخت دور حروف برجسته بهره مي گيرند. فلز مذكور در واقع آلياژي است از آلمينيوم كه داراي خاصيت هايي همچون نرمي و براقي سطح است كه افزون بر زيبايي بي نظير آن ، مزاياي ديگري را نيز براي اين تابلو ها به ارمغان مي آورد كه در ادامه به برخي از آن ها اشاره خواهيم نمود.

تابلو مغازه يكي از قديمي ترين روش هاي بازاريابي كسب و كارها بوده است كه با پيشرفت صنعت تابلوسازي، تابلوهاي جديد با بروزترين تكنولوژي هاي جهان در حال ساخت مي باشد.

اساس تبليغ موفق متني چشمگير ،خيره كننده خوانا ،ساده واضح ،روشن و صد البته به ياد ماندني است. اين واقيعت كه فردي كه در خيابان خطرناك مشغول رانندگي است بايد پيام نوشته روي تابلو را ببيند ، بخواند وبه خاطر بسپارد ،بر اهميت ساده و كوتاه بودن پيام بيشتر تاكيد مي كند ، چرا كه در غير اينصورت راننده تمركزش را از دست مي دهد .فقط چند ثانيه فرصت داريد تا چشمان بينندگان را خيره كنيد ،پس چه بهتر كه متن تابلو كوتاه و جذاب باشد . اگر عناصر گرافيكي مي خواهيد استفاده كنيد ،اين عناصر نيز بايد منحصر به فرد ،مرتبط با موضوع ،قابل درك و آسان باشد.

علايم و گرافيك بر روي تابلو مغازه ها براي همه شركت هايي كه براي عابران پياده و عموم قابل مشاهده هستند ،ضروري است.آنها مي توانند يك تصوير ماندگار ايجاد كنند و مشتري را به سمت خود جذب نمايند.

مطمئن باشيد كه با داشتن علامت درست بر روي تابلو فروشگاه مي توانيد پتانسيل فروش خود را افزايش دهيد.

تابلوي مغازه اي كه به صورت غير حرفه اي و بد اجرا شود ،به طور ناگهاني كسب و كار شما را دچار ركود مي كند.

هدف اصلي از طراحي تابلو مغازه ، در تابلوسازي جلب نظر مخاطب  است.كه اين كار توسط سه ابزار اصلي :

رنگ،تصوير و كلمه انجام مي شود. تابلو مغازه امكان رويت كالا و خدمت شما را به صورت شبانه روزي براي مخاطب فراهم مي كنند.

مواردي كه بايد در طراحي تابلو مغازه در نظر گرفت بسيار مهم هستند از جمله اين موارد مهم ميتوان به اصول رنگ بندي در طراحي تابلو اشاره كرد

تركيب رنگها بايد طوري باشد كه در ذهن هر بيننده اي ماندگار شود و با نوع كسب و كار مغايرت نداشته باشد و اصول گرافيكي در آن رعايت شده باشد .

 

منبع : تابلو الماس

 

 

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1399/3/21  ساعت: ۰۸ توسط:deltangestan :

چاپ بر روي چوب يك هنر امروزي و مباحث فني در اين نوع چاپ

چاپ بر روي چوب يك هنر امروزي و مباحث فني در اين نوع چاپ

 

چاپ روي چوب

چاپ چوب فرصتي براي تهيه هداياي متفاوت

خدمات چاپ روي چوب فرصتي ارزنده را در اختيار هنرمندان ، صاحبان فروشگاه هاي آنلاين ، ارائه دهندگان هداياي تبليغاتي و ساير متخصصان در زمينه گرافيك هاي سفارشي فراهم آورده است تا با افزودن پيام ها ، آرم هاي شركت و ساير تصاوير بر روي اشياء چوبي درآمد زيادي كسب كنند.

كاربردهاي چاپ روي چوب

چاپ چوب براي ثابت نگه داشتن و ماندگاري طرح‌ها و تصاوير چاپ شده ‏روي انواع كاغذ و همچنين نمايش تصاوير و طرح ها بر روي سطوح و ديوارها به كار مي ‌رود. تصاوير چاپ روي چوب مي تواند خدماتي از قبيل عكاسي‌ها، آتليه‌ها، سازمان‌ها و شركت‌هاي تبليغاتي و كليه اماكني كه در آنها زيبايي بصري و كاربرد ‏تبليغي طرح و عكس چاپي اهميت دارد، استفاده مي‌شود.

تكنولوژي چاپ فلت بد با تكنيك يووي در چاپ روي چوب

تكنولوژي چاپ فلت بد با تكنيك يووي توانايي اجراي بهترين چاپ روي چوب را بر عهده دارد و تنها با ارائه طرح مد نظر به پرينتر، چاپ روي چوب و ام دي اف فراهم مي شود. همچنين توسط پرينترهاي مسطح فلت بد و يووي اين امكان را به كاربران مي دهد تا طرح هايي با الگوهاي پيچيده و متون برجسته را با پوشش مات و براق ايجاد كنند.

وضعيت قيمت چاپ روي چوب

قيمت بسيار مناسب، كيفيت بالا، سبك بودن و سادگي چاپ روي چوب سبب شده است استفاده از اين سبك به يكي از متداول‌ترين روش‌ها در زمينه چاپ ديجيتال تبديل شود.

ويژگي مثبت چاپ مستقيم روي چوب

تبديل سريع و آسان طرح هاي اوليه به محصول نهايي از ديگر ويژگي هاي مثبت چاپ مستقيم روي چوب مي باشد. بدين ترتيب اين امكان را در اختيار افراد گذاشته شده تا با شخصي سازي و توليد طرح هاي متنوع، محصولاتي مختص به خود داشته باشند.

عمليات چاپ بر روي چوب و ماندگاري اين نوع چاپ

جوهر توسط دستگاه فلت بد يووي به بافت چوب منتقل مي شود و به هيچ عنوان پاك نخواهد شد، حتي با آسودگي خاطر مي توانيد با دستمال خيس و يا نمدار سطح چاپ شده را پاك نماييد. ثبات رنگ و جوهر چاپ شده روي چوب و MDF حتي در هنگام چاپ چند لايه هم حفظ مي‌شود.

كاربردهاي ديگر چاپ روي چوب

از ديگر كاربردهاي چاپ روي چوب مي توان به :

  • ديوارپوش ها
  • قاب عكس شاسي
  • ماكت سازي
  • سرويس خواب
  • دكوراسيون و كليه مصنوعات چوبي اشاره كرد.

محدوديت هاي چاپ روي چوب

در روش چاپ روي چوب هيچ محدوديتي در نوع رنگ هاي درخواستي براي چاپ وجود نخواهد داشت به استثناي رنگ سفيد، چرا كه جوهر اكوسالونت رنگ سفيد ندارد.

ادامه مطلب : چاپ روي چوب

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي كنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد كنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينك هاي زير كليك كنيد :

 

 

 

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1398/11/30  ساعت: ۱۵ توسط:deltangestan :

مزاياي ارسال آگهي اينترنتي در مقابل تبليغات سنتي

مزاياي ارسال آگهي اينترنتي در مقابل تبليغات سنتي و قديمي بسيار زياد مي باشد.
از نظر هزينه، ميزان دسترسي، بازاريابي، گستردگي و حتي فروش و تجارت، اينترنت و درج آگهي اينترنتي بسيار بهينه تر و مناسب تر مي باشند.
در تبليغات سنتي و قديمي هزينه بسيار بالا است و محدوديت هايي وجود دارد كه نمي توان آن را ناديد گرفت. بطور مثال براي اينكه در سطح يك شهر از روش سنتي تبليغاتي استفاده كنيد، بايد زمان بسياري صرف كرده و بسيار هزينه كنيد تا تبليغات انجام شود.
اگر بخواهيم واقع بينانه نگاه كنيم، ديگر تبليغات سنتي اثر بخش نيستند. در اين نوع تبليغات حداقل بايد شما يك كارت ويزيت، كاتالوگ، بروشور، پوستر چاپ كنيد كه در آن تبليغات خود را درج كرده باشيد.
سپس اقدام به پخش آنها كنيد و هيچ تضميني نيست كه همه توجهي به كاتالوگ، بروشور و يا كارت چاپ شده كنند.
اين نكته هم بهتر است يادآور شويم كه در بازاريابي، فقط بازارياب هاي مبتدي هستند كه از كاتالوگ و بروشور استفاده مي كنند. ولي يك بازارياب حرفه اي قابليت اين را دارد كه خودش توضيحات محصول را ارائه دهد.
اما در درج آگهي اينترنتي، در كمترين زمان با مناسب ترين هزينه آگهي شما در هر نقطه اي قابل رويت خواهد بود و محدود به زمان و مكان نيستيد. در هر زماني مي توانيد آگهي خود را نشر دهيد و تاثير آن را مشاهده كنيد.



مزاياي درج آگهي اينترنتي:

در تبليغات اينترنتي، درج آگهي بصورت هدفمند و صورت مي گيرد. كاربران و مخاطبيني كه تبليغات را مشاهده مي كنند و يا دنبال كالايي هستند، مي دانند كه به كدام سايت ها مراجعه كنند يا در سايت هاي درج آگهي به كدام دسته بروند.
اين مزيت كه بازديد كنندگان بهينه شده باشند از مزايايي درج آگهي اينترنتي مي باشد كه به هيچ وجه در بازار سنتي اين فيلتر يافت نمي شود.
درج آگهي در سايت آگهي-كالا به صورت رايگان و ويژه و برجسته صورت ميگيرد و تنها آگهي هاي ويژه شامل هزينه مي باشند .

مزاياي درج آگهي ويژه و برجسته نسبت به آگهي رايگان بصورت زير مي باشد:

اعتماد بيشتر كاربران به آگهي هاي ويژه و برجسته
درج آگهي ويژه و برجسته باعث مي شود تا بازديدكنندگان اعتماد بيشتري به آگهي شما كنند. زيرا درج آگهي ويژه و برجسته به معناي آن است كه آگهي دهنده از خدمات و كالاي خود اطمينان كافي دارد و براي جلب نظر بازديدكنندگان و مشتريان واقعي حاضر به پرداخت وجه آگهي خود شده است.

آگهي هاي ويژه بسيار بيشتر از آگهي هاي رايگان ديده مي شوند زيرا در مكان هاي زير قابل مشاهده مي باشند:

در صفحه اول سايت بصورت رندوم و با اولويت بيشتر
در صفحه اول گروه مرتبط با آگهي
در صفحه اول زير گروه هاي مرتبط با آگهي
در كنار تمامي آگهي هاي رايگان موجود در آن گروه، در بلوك آگهي هاي ويژه مرتبط

مزاياي تبليغات در فضاي اينترنت:

هر رسانه تبليغاتي كاركردهاي خاص خود را دارد اما تبليغ در فضاي اينترنت داراي چند امتياز ويژه است :
بخش عمده اي از مديران، كارشناسان، بازرگانان و ساير فعالان كليدي عرصه تجارت، اين رسانه را به عنوان منبع شماره يك خود مي شناسند.

بازخورد و نتايج تبليغات اينترنتي به طور دقيق قابل اندازه گيري و تجزيه و تحليل است. دليل اين امر وجود اعداد و ارقام دقيق از ميزان مشاهده و كليك تبليغات اينترنتي توسط ابزارهاي اين كار است.
و با وجود چنين مزاياي مهمي عملا به نسبت ساير رسانه ها ارزانتر است.

مزاياي تبليغات در سايتهاي آگهي و نيازمنديها:



در ميان انواع تبليغات اينترنتي، تبليغ در سايتهاي آگهي و نيازمنديها ، بويژه در ايران، داراي امتيازات خاص خود مي باشد:
آگهي دهنده كنترل و مديريت مستقيم آگهي هاي خود را در يك فضاي كاربري نسبتا ساده در دست دارد.
كاربران اين سايت ها دقيقا مشترياني هستند كه نياز به خريد در آنها قطعي شده و به جستجوي منبع خريد خود هستند و آگهي ها را با هدف خريد بررسي مي كنند.
وجود مجموعه اي از آگهي هاي به هم مرتبط و ساختار نسبتا ساده اين سايتها، باعث حفظ طولاني مدت مشتري در سايت شده و احتمال مشاهده هر آگهي را بالا مي برد.
معمولا براي سايتهاي معتبر به دليل حجم ترافيك بالا مورد توجه موتورهاي جستجو بوده و آگهي هاي آنها به خوبي توسط موتورهاي جستجو ثبت شده و در نتايج جستجوي آنها ظاهر مي شوند.

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1398/9/15  ساعت: ۰۶ توسط:deltangestan :